ارز دیجیتال

  • ۰
  • ۰

استخراج بیت کوین کش

استخراج بیت کوین کش یا همان BCH MINING ساده است و تفاوت چندانی با بیت کوین ندارد بااین حال ممکن است برای تازه واردان به دنیای بیت کوین کش ، این ارز دیجیتالی که در سال ۲۰۱۷ از بیت کوین جدا شد سوال های زیادی درباره روش استخراج بیت کوین کش بوجود بیاید. آیا استخراج بیت کوین کش با کامپیوتر معمولی سودآور است؟

 

مقاله سیمرغ را از دست ندهید .در این نوشته کاملترین آموزش روش استخراج بیت کوین کش و استخراج بیت کوین کش با کامپیوترعادی و حتی باگوشی و را درج کرده ایم. هم چنین به درخواست شما لیست بهترین دستگاه های ماینر بیت کوین کش را آو آموزش ساده استخراج بیت کوین کش

همانطور که می دانید استخراج یا ماینینگ در واقع پروسه ی حل الگوریتم های پیچیده‌ی ریاضی است. کارمزدی که در قالب بیت کوین کش در ازای استخراج موفق بلوکی به ماینرها داده می شود ۱۲٫۵ BCH تعیین شده است.خوب است بدانیم الگوریتم استخراج بیت کوین کش SHA-256 می باشد.برای آموزش استخراج بیت کوین کش ادامه مقاله را همراهی کنید.رده ایم.

دستگاه‌های استخراج یکسان، الگوریتم استخراج مشابه و بسیاری از خصوصیات عمدۀ یکسان در شبکه باعث شده کسانی که بیت کوین استخراج می‌کنند، گاهی اوقات نیز به دلیل بحث سودآوری به ماینینگبیت کوین کش مشغول شوند. الگوریتم استخراج بیت کوین کش SHA-256 است و در حال حاضر استخراج آن با دستگاه‌های ای‌سیک انجام می‌شود. شایان ذکر است که نرخ هش شبکه بیت کوین کش به دلیل محبوبیت کمتر آن نسبت به بیت کوین، میزان کمتری دارد.

دستگاه استخراج مناسب

همانطور که گفته شد، دستگاه‌های استخراج بیت کوین و بیت کوین کش یکی هستند. شرکت چینی بیت مین (Bitmain) در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده دستگاه‌های استخراج بیت کوین در جهان محسوب می‌شود. دستگاه‌های استخراج این شرکت که تحت عنوان انت ماینر (Antminer) به بازار عرضه می‌شود، جزو محبوب‌ترین ای‌سیک‌ها برای استخراج بیت کوین کش به شمار می‌روند.

  • ۹۸/۰۹/۰۹
  • الناز برزیگر

نظرات (۱)

  • ehsangold ehsangold
  • خیلی خوب توضیح دادید

    دستتون دردنکنه

    اگه دنبال یه هدیه مناسب برای یلدا و ولنتاین میگردین بهتره از محصول جدید ما هم دیدن کنید:

    مشاهده قیمت و خرید دستبند سنگ چشم ببر (TIGER'S EYE) مات

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی