ارز دیجیتال

  • ۰
  • ۰

درباره قیمت بیت کوین کش خوب است بدانیم :

 

بالاترین قیمت بیت کوین کش در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۹۶(20 December 2017) معادل 3,923.07 دلار بوده که همینک 92.50% پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین کش 18.09 میلیون و تعداد کل واحدهای آن 21 میلیون خواهد بود.  جالب است بدانید هر فردی که در زمان ابداع و ساخت بیت کوین کش دارای اعتبار بیت کوین بوده است در واقع دارنده بیت کوین کش هم می شود .به زودی نمودارهای تحلیل قیمت بیتکوین کش را در همین نوشته درج می کنیم.

 

سود بیت کوین کش

 آینده بیت کوین کش چگونه است؟

 

بررسی های اخیرروی آینده بیتکوین کش می گوید که تا 5 سال اینده قیمت بیت کوین به 96 هزار دولار برسد اما بر اساس همین مطالعه بیتکوین‌کش با کاهش شدید قیمت روبرو خواهد شد!

 

 

 

 

 

 

 

این مطالعه توسط موسسه مشاوره‌ای ساتیس‌گروپ (Satis Group) به‌انجام شده است. شروین دولت (Sherwin Dowlat) و مایکل هوداپ (Michael Hodapp) دو پژوهشگر این موسسه، این مطالعه را به‌عنوان بخش چهارم از تحقیقی پنج مرحله‌ای منتشر مردند. بیت کوین‌کش نیز با افت قیمت روبرو شده و به ۲۶۸‌دلار می‌رسد. دلیل این افت مزیت‌های اندک بیت کوین‌کش نسبت به بیت‌کوین است. همچنین ارزهای دیجیتالی که دارای مدیریت متمرکز هستند نیز ارزش چندانی نخواهند داشت. برای نمونه، این مطالعه پیش‌بینی می‌کند که قیمت ریپل به ۱ سنت خواهد رسید.

 

خرید و فروش بیت کوین کش

 

با توجه به تحریم ها دسترسی به قابلیت ها و امکان خرید و فروش بیت کوین کش برای کاربران ایرانی کار دشواری است . همانطورکه قبلا گفتیم بعد از جدا شدن این دو ارز دیجیتالی با خیالی آسوده می توانید نسبت به خرید  و فروش بیت کوین کش اقدام کنید.

 

 کیف پول بیت کوین کش

 

درآخر اسامی 10 تااز بهترین کیف پول بیتکوین کش BCH را نام می بریم:

 

Ledger Nano S (کیف پول سخت‌افزاری)

 

Coinomi (کیف پول موبایلی)

 

Electron Cash (کیف پول دسکتاپ و موبایل)

 

Trezor (کیف پول سخت‌افزاری)

 

Jaxx (کیف پول موبایل و دسکتاپ)

 

BTC.com (کیف پول موبایل و تحت وب)

 

BU Bitcoin Cash Client (کیف پول دسکتاپ)

 

Bitcoin Classic UAHF Client (کیف پول دسکتاپ)

 

CashAddress (کیف پول کاغذی)

 

KeepKey (کیف پول سخت‌افزاری)

  • ۹۸/۰۸/۱۳
  • الناز برزیگر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی