ارز دیجیتال

  • ۰
  • ۰

سایت کلود ماینینگ سایت های شرکت هایی هستند که همه فعالیت های مرتبط باماینینگ و نگه‌داری تجهیزات را برای شماانجام می‌دهند. درواقع این کمپانی ها قدرت پردازش سخت‌افزارشان را به شما می‌فروشند. با استخراج ابری دیگر مهم نیست مهارت ندارید یا نمی توانید دستگاه های ماینرپرهزینه را خریداری و نگه داری کنید. تنها با ساخت حساب کاربری خود در سایت کلود ماینینگ و به صورت دورکار به استخراج ارز دیجیتالی هایتان می پردازید و سودتان را دریافت می کنید.

 

به زبان دیگر در استخراج ابری (کلودماینینگ) افراد با پرداخت مبلغی مشخص، میزان قدرت هش مشخصی را برای یک دوره اجاره می‌کنند و شرکت برای آن‌ها استخراج را انجام می‌دهد.

سود آوری کلود ماینینگ

 

توجه داشته باشید وقتی عبارت «Cloud Mining» را دراینترنت جستجو کنید، با ‌سایت‌های  زیادی روبرو می شوید و شما را به ورود به این حوزه تحریک می‌کنند. هم چنین در بیشتر این ‌سایت های کلود ماینینگ خروارها عدد را مشاهده میکنید که اکثرا باعث گیج شدن افراد مبتدی می‌شود.

 

اگربخواهیم سودآوری استخراج ابری را با استخراج مستقیم مقایسه کنیم، مسلم است که سود استخراج ابری درمقابل با استخراج مستقیم بسیاراندک است. اگر قیمت ها کم شود امکان ضرر کردن هم نیز وجود خواهد داشت.

هشدارهای امنیتی و کلاهبرداری ها در استخراج ابری (کلود ماینینگ)

 

در ابتدا باید بگوییم که استخراج ابری روش مناسبی برای ورود به بازارهای جذاب ارز دیجیتال است اما عقل سلیم می گوید همیشه به هر وعده ای از هرسایتی نباید اعتماد کرد. همانطور که قبلا گفتیم کلاهبرداری در کلود ماینینگ زیاد است.

 

تقریباً درارتباط با تمام شرکت‌های کلاه‌بردار در این زمینه، می‌توان ارجاعاتی را پیدا کرد که افراد در آنها به شکایت از خدمات شرکت پرداخته‌اند. به همین منظور می‌توانید در انجمن‌هایی مثل «BitcoinTalk» یا «Reddit» به تحقیق بپردازید.

 

برخی از شرکت‌های فعال در زمینه کلود ماینینگ و نه همه آنها، یا براساس مدل‌های کاری ناسالمی کار می‌کنند و یا تنها به دنبال خالی کردن جیب شما هستند. منظور از مدل‌های ناسالم این است که در پایان یا پولتان را از دست می‌دهید یا سود شما کمتر از هنگامی خواهد بود که به‌صورت مستقیم در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنید.

 

اگر کمی در وب‌سایت هایی که چنین خدماتی را ارائه می‌کنند، بچرخید، می‌بینید که بسیاری از قراردادها پس از دوره رکورد طولانی‌مدت بیت کوین در اوایل سال 2018 که قیمت بیت کوین سقوط کرد، فسخ‌شده‌اند.

  • ۹۸/۱۰/۲۳
  • الناز برزیگر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی